در آخرین شماره سالگرد ، این سؤال از من پرسیده شد: چشم انداز سئو چیست؟ " بر اساس این سؤالات ، ایده دقیقاً در مورد این ورودی در هیئت مدیره ایجاد شد.

درباره تکامل شرکت سئو و همچنین بهینه سازها و آنچه در این مورد به وجود آمده است. داده ها براساس آنچه با شرکا و همکاران بازار می بینیم.

 

چشم انداز SEO ، نگاهی به آینده - در صندوقچه - شماره 150

 

نکته مهم : در این شماره هیچ دختر واپس گویی وجود ندارد ، همانطور که در شماره سالگرد گذشته بود . اما اطلاعات برای فکر بسیار مهم است.
چشم انداز SEO - چه زمانی خواهد مرد؟

بگذارید همه چیز را به شکلی که هست ببینیم و همه چیز را روی قفسه ها بگذاریم:
1. سئو فوت کرده یا خواهد مرد

در همین راستا ، ما یک بار اینفوگرافیک مفصلی انجام دادیم ، جایی که همه چیز بصری به تصویر کشیده شده بود.

داستان در مبحث : اینفوگرافیک - به کجا می توان افراد هوشمند را با گفتن "سئو از بین برد" به خاطر خود تبلیغی ارسال کنیم؟

اگر اینگونه به نظر برسید ، پس از هر الگوریتم قابل توجه موتور جستجو ، وقتی هزاران سایت در حال از بین رفتن هستند ، فقط افت ترافیکی دارند. به عنوان مثال ، مانند این:

 

 

فیلتر پنگوئن گوگل

سپس بسیاری از افراد موجود در بازار می گویند:

    سو مرده
    سئو دیگر کیک نیست
    و به همین ترتیب در همین راستا

اما اگر نگاه کنید ، این گفته ها اغلب دقیقاً توسط کسانی که نمی توانند نتیجه طبیعی بگیرند ، گفته می شود ، در نتیجه مجبور می شوند به گونه ای خارج شوند.

یا دقیقاً کسانی که می گویند گفتن چنین چیزهایی سودمند است.

به عنوان مثال: با روش جدید ، سیستم یا حتی نام نوع بازاریابی آشنا شوید. در نتیجه صاحبان مشاغل اداره می شوند و به سمت آنها می آیند.

همه چیز جایی برای بودن است ، اما:

    اگر می توانید ترافیک جستجوی هدفمند را بدست آورید
    پس همه چیز خوب خواهد بود
    با وجود الگوریتم ها و نوآوری های جدید

در هر صورت ، برای حفظ نتایج و گردش مالی مورد نظر ، انگیزه ای ناامیدانه وجود دارد که همه چیز را خیلی سریع حل کرده و وب سایت ها را بهتر ارتقا دهید.

هر الگوریتم موتور جستجو فقط برای بهترین هاست . 2 دلیل:

    شما را از منطقه راحتی خود خارج می کند (اغلب مفید)
    به رشد و نمو کمک می کند

با وجود نمودار دانش Google و Yandex Islands Yandex (که واقعاً خوب پیش نرفت) و هدف موتورهای جستجو پاسخ دادن به یک سؤال و حل یک مشکل در یک موتور جستجو است.

هنوز هم سوله های بسیاری وجود دارد که این امر قابل استفاده نیست و ترافیک جستجو در آنجا با ارزش تر از همیشه است. و همچنین در بیشتر موارد سودآوری بیشتری از سایر منابع دارد.

به خصوص در مناطقی که نمی توانید در Adwords ، Direct ، Bing Ads تبلیغات خریداری کنید.
2. تکامل شرکتها / بهینه سازهای سئو

ما حتی از همان لحظه ای که هیچ گونه سلیقه ای در دست ما نیست ، در ارتقاء جستجو هستیم و چیزهای جالب زیادی را متوجه شدیم. هم در بخش انگلیسی زبان و هم در ua / runet.

این چیزی است که به طور متوسط ​​به نظر می رسد تکامل:

 

این همان چیزی است که میانگین تکامل یک شرکت Seo یا بهینه ساز به نظر می رسد

اگر شرکت دارای فرآیندهای خوبی باشد ، حضور تیمی هوشمند و از نظر نتایج بهره‌وری بسیار عالی است. چه نادر است ، از آنچه در بازار دیدیم.

خوشحالم که می توان چنین شرکتی را توسعه داد. اما دیر یا زود همه به دنبال شروع یک پروژه جالب و بالا بردن آن در سطح مناسب هستند.

دلایل ممکن است متفاوت باشد. اما این یک واقعیت است.

اگر دست بهینه سازها و پروژه های پروژه مستقیم باشد ، نتیجه ممکن است باشد ، و بد نیست.

همه چیز به طاقچه ای که در آن پروژه ایجاد می شود ، و همچنین به رویکرد آن بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر این پروژه شلیک شود ، ترافیک برای سال به 100-200 هزار بازدیدکننده در روز افزایش می یابد.

در نتیجه ، چنین پروژه ای مبلغ قابل ملاحظه ای به شما می دهد ، و فقط بچه ها را در داخل سالن شرکت تحت فشار قرار می دهند ، سپس این کار را انجام داده و آن را مرتباً مرتبه بزرگی انجام دهید.

محصولات و ظاهر آنها

این می تواند فقط ابزاری باشد که در کار بسیار ضروری است و در ابتدا آن را برای حل مشکلات خود ایجاد می کنید.

در مرحله بعد ، می توانید سعی کنید آن را به صورت عمومی اجرا کنید و بازده را ببینید.

یا شاید محصول اولیه برنامه ریزی شده باشد که با هدف کسب درآمد بیشتر و کارآیی آن روی دستگاه ایجاد می شود.

    همانطور که بسیاری می گویند: " تجارت مواد غذایی یک تجارت دلپذیر است ."

نکته آخر این است که هیچ کس دائماً روی مغز نمی ریزد و بهتر و آسانتر می شود آن را سریعتر توسعه دهیم.

برای تبلیغ سایت های انگلیسی زبان ، ما با شرکت های مواد غذایی بسیار کار می کنیم و در آنجا می توان به وضوح دید که با یک رویکرد عادی و وجود تقاضای مخاطبان ، محصولات از نظر تعداد کاربرانی که پرداخت می کنند ، مانند قارچ بعد از باران رشد می کنند.

ترافیک همه چیز است!

اگر ترافیک عادی زیادی دارید ، می توانید آن را به عنوان یک شرکت وابسته در برنامه های وابسته ادغام کنید و درآمد خوبی کسب کنید.

 

ترافیک همه چیز است!

اما ، مهمترین چیز این است که بتوانیم این ترافیک را استخراج کرده و سپس از آن به عنوان کارآمدتر استفاده کنید.

چگونه می توانم شرکت های سئو را طی 2-5 سال ببینم

اینها شرکت هایی هستند که می توانند هرگونه ترافیک را در هر مکانی بکشند و فقط برای درصد فروش از آن کار کنند.

طرح معمول وب مسترها امروز و تعدادی از شرکت ها. فقط نکته اصلی در حجم و مقیاس ترافیک دریافت شده است.

در جایی که مشتری ، مستقیم یا از طریق یک برنامه وابسته ، بلافاصله اقدام به خرید و فروش می کند و می تواند به وضوح رشد شرکت یا محصول خود را برنامه ریزی کند.

رشد به میزان ترافیک دریافتی و کسب درآمد آن بستگی دارد. جایی که کار به وضوح مبتنی بر کسب حداکثر نتیجه و معیارهای عملکرد بسیار شفاف است.
3. آینده سئو

آیا گوگل می تواند عمر بهینه سازها را قطع کند؟

بله می تواند

اگر او شروع به فروش اماکن در صدور ارگانیک کند. چگونه کاملاً با موفقیت موتور جستجوی چینی بایدو را انجام می دهد.

اما پس از آن ، او می تواند مخاطبان خود را از دست بدهد و سهم بازار را از سایر موتورهای جستجو واگذار کند. کاری که آنها قطعاً انجام نخواهند داد.

Google از منظر کسب و کار و کسب درآمد در مسیر درست حرکت می کند. آنها بطور فعال در شرکتهای دیگر در سوله های مختلف سرمایه گذاری می کنند. همانطور که تجربه نشان می دهد ، آنها را به نتیجه برسانید.

در اینجا می توانید نمونه کارها این شرکت ها را مشاهده کنید: http://www.gv.com/portfolio/

اگر بین خطوط بخوانید و تعدادی از پروژه ها را از نمونه کارها آنها تجزیه و تحلیل کنید ، به روشنی می توانید مشاهده کنید:

    ترافیک ارگانیک همه به خوبی در حال رشد است
    و تحت هیچ تحریم قرار نمی گیرد

این به پروژه ها یک چراغ سبز و ترافیک جستجوی خوب برای توسعه می دهد.

این تنها راهی است که گوگل می تواند در جالب ترین سوله ها به تاپس مشغول شود و به کسی اجازه ندهد که از ترافیک ارگانیک بیشتری نسبت به پروژه های خود دریافت کند.

اما!

ترافیک زیادی وجود دارد و همچنان رو به رشد است و از جهات مختلف هنوز هم رشد خواهد کرد.

در نتیجه ، برای همه کافی است. آنچه دقیقاً به این پاسخ پاسخ می دهد که ارتقا موتور جستجو به شکلی که در آن قرار دارد - به سادگی لازم خواهد بود.

یعنی:

    بهینه سازی فنی
    عوامل خارجی
    تحلیلی

همه 3 عامل و جهت همیشه مورد نیاز خواهد بود. اما نه فقط برای Google ، به گسترده تر مراجعه کنید.

روند اصلی پروژه های خدمات بزرگ = جستجوی شما برای راحتی کاربر. در نتیجه ، برای دریافت ترافیک ارگانیک و فروش از این خدمات ، بهینه سازی آنها نیز ضروری خواهد بود.

اکنون آنها برای سایت هایی مانند:

    گوگل
    YouTube
    آمازون
    فروشگاه اپل
    بازی Google
    یلپ
    فیس بوک
    فلیکر
    پینترست
    دیگر

    جستجوگرها برای سایتهایی مانند

    هر یک از دستورالعمل ها بازده را به دست می آورد و لازم است که هر دو به طور دقیق و بهینه با استفاده از عوامل بیرونی به منظور به دست آوردن نتیجه مطلوب مورد استفاده قرار گیرند.
    در نتیجه

    SEO فقط در حال شکل گیری است. اگر تاریخچه موتورهای جستجو را می گیرید ، اکنون ارتقاء موتور جستجو فقط 20 سال سن دارد . و این نشان می دهد که چشم انداز بسیار زیاد است ، شما فقط باید مولد باشید.

    و برای مؤثر بودن ، شما نیاز دارید:

        گسترده تر فکر کنید
        بیشتر انجام دهید
        نتیجه را بگیرید
        مقیاس
        مدام مهارتها را بهبود می بخشد
        ابزارها را بهبود بخشید

    سپس قطعاً همه چیز خوب خواهد بود. بگذارید ترافیک جستجوی هدفمند زیاد باشد و یک همایش عالی برای همه!
    نظر شما در مورد چشم انداز و آینده سئو چیست؟


    مشخصات

    آخرین ارسال ها

    آخرین جستجو ها