MYTH شماره 1: سئو آینده ای ندارد


هیچ چیز برای همیشه دوام ندارد ، اما تا زمانی که یک نوار جستجو وجود داشته باشد ، و مردم به دنبال اطلاعات در مورد کالاها و خدمات هستند - سئو زندگی خواهد کرد. ما تصمیم گرفتیم دو دلیل اصلی را از هم جدا کنیم ، به همین دلیل بسیاری از افراد پیشاپیش این مسیر را دفن می کنند و به آینده درخشان سئو نگاه می کنند:

متخصصان بی کفایت
SEO علمی پیچیده ای است که نیاز به تمرکز حداکثر و توجه کامل به کلیه جزئیات و تنظیمات مداوم از یک متخصص دارد. هر فردی که وارد قلم سئو می شود باید برای یک کار طولانی و پر دردسر آماده شود تا به نتیجه خوبی برسد. موافقم ، آستانه ورود به باشگاه متخصصان واقعی بسیار زیاد است. در همین راستا ، کم آموزش ، فریب دهنده ها و به سادگی علاقه مندان بدون اطلاع از موضوع در بازار ظاهر می شوند. به دلیل بسیاری از شکست ها و اشتباهات آنها ، تعداد زیادی از کارآفرینان در سرمایه گذاری پول در جهت مشکوک خطر نمی کنند. همین مسئله را می توان در مورد شرکتهای سئو که کارشان در جریان است - گفت: هیچ رویکرد فردی ، فقط اقدامات مکانیکی و یک طرح ساده - "مشتری قدیمی ترک کرده است - مشتری جدید خواهد آمد."

بی تحرکی بازار
مشاهده نکردن سرعت تغییرات و معرفی الگوریتم های جدید دشوار است. هر ساله موتورهای جستجوگر Kraken جدیدی را برای مقابله با هرمه و روشهای تأثیرگذاری مصنوعی بر نتایج جستجو ، منتشر می کنند. در اینجا فقط روش های بهینه سازی SEO تاکنون در منطقه 2009 - 2012 - TK با توصیه هایی برای معرفی bigrams های خزنده - تراریگ های کلمات کلیدی ، خرید و پشتیبانی از توده پیوند در مبادلات خودکار ، متون غیرقابل خواندن با عبارات ترسناک و حجم گفتار ارائه شده است. چنین روشهایی هر روز نتایج کمتری به دست می آورند ، بنابراین از کاهش سریع سطح اطمینان در سئو تعجب نکنید.

سئو هیچ ارتباطی با آن ندارد
من دو عامل مهم را که موجب سوء تفکر در مورد سئو می شود ، شرح دادم. اما همه چیز به همان شکلی که فکر می کنید بد نیست. SEO زندگی می کند ، آینده و چشم انداز دارد - نوسازی و تبدیل یک جهت به چیز جدید. نه جوهر کار تغییر کرده بلکه رویکرد به آن تغییر کرده است. اما اگر SEO را یک کار معمول و بی فکر برای خرید لینک بدانیم ، پس مدتهاست که مرده است ، خوب ، یا در یک تورم نزدیک به مرگ قرار دارد.

 

MYTH شماره 2: سئو فقط خرید لینک است


اسطوره 2

اما روزی روزگاری این اسطوره یک واقعیت بود: 10 سال پیش وظیفه اصلی بهینه ساز متوسل شدن به کار در صبح و خرید هر چه بیشتر پیوندها بود. آنها از "سلاح های کشتار جمعی" استفاده کردند - صدها پیوند ، اما ارزان تر. سپس Runet با تعداد زیادی پیوند تجاری HS پر شد. شکستن بدون توده مرجع در TOP غیر واقعی بود ، حتی اگر منبع کیفیت داشته باشید. همه چیز با توجه به حجم و سرعت رشد تصمیم گرفته شد. دومین کار اصلی بهینه ساز تهیه لنگرها با استفاده از ژنراتورهای مختلف بود. نوشتن همه چیز با دست امکان پذیر نبود.

پاکسازی
به تدریج ، موتورهای جستجوگر شروع به مبارزه با روشهای دست و پا چلفت تبلیغ کردند - گوگل "پنگوئن" را بدست آورد ، Yandex دوران جدیدی را با "Snezhinsk" آغاز کرده است. سایر عوامل رتبه بندی شروع به در نظر گرفتند - محتوا ، رفتاری و غیره. پیوندها به آرامی در پس زمینه محو می شوند و به ابزاری کمکی برای SEO تبدیل می شوند. سپس با مینوسینسک آشنا شدیم.

امروز فقط اگر با انبوه پیوند سر و کار دارید و سایر پارامترهای سایت را بهینه نمی کنید ، و همچنین در قسمت محتوا کار نکنید ، تقریباً غیرممکن است که یک منبع را با کیفیت بالا ترویج کنید. من مدتهاست که از ایجاد پیوندها به عنوان یک ویژگی اجباری و تنها تصمیم درست در سئو امتناع می ورزم. من فقط از آنها در مباحث بسیار رقابتی استفاده می کنم - تجزیه و تحلیل روشن می کند که تعداد پیوند سایتها در بالای خروجی قابل توجه و با کیفیت است ، یعنی این امر بر سایر عوامل رتبه بندی تأثیر می گذارد.

آزمایش
در سال 2016 ، من شروع به خرید لینک ها در یک بورس کردم ، سعی کردم موقعیت "گیر" را محکم تر کنم. این روند 3 ماه به طول انجامید و نتیجه آن صفر بود و با وجود این که من 10 سال پیش به همین سادگی عمل نکردم ، من دامنه هایی با کیفیت بالا را با دقت انتخاب کردم ، موضوعات را دنبال کردم ، لنگرهای منحصر به فرد را تهیه کردم و مقدمه رقبا را از قبل تجزیه و تحلیل کردم ، تقاطع فروش اهدا کنندگان را انتخاب کردم و و غیره به طور کلی ، او یک کار تمام عیار انجام داد ، و با تأیید - پیوندها دریافت کرد ، در انجمن کلاسیک "رفت و خریداری" خود ، عملاً از خودش پیروز شد. من خواستار ممنوعیت آنها نیستم و سازوکار قدیمی را کاملاً رها می کنم ، زیرا خیلی به کیفیت اهداکنندگان و مباحث بستگی دارد ، اما بدون توضیح بهینه سازی فنی منابع و همچنین توسعه بخش محتوای آن ، این کار عملی نیست.

در حال حاضر ، Yandex از بیش از 800 عامل رتبه بندی استفاده می کند. هنگام کار در سایت ، ما مستقیماً بیش از 300 مورد در معرض کار قرار می گیریم ، در حقیقت بیش از 100 کار در دست کار نیست. از این تعداد ، پیوندها بیش از 15٪ از خوشبختی اختصاص نمی یابد. فکر کن همین عنوان و h1 نتیجه بسیار بیشتری خواهد داد. بهتر است به خودکار و سرعت بارگذاری منابع توجه کنید. در سال 2017 ، وقت آن است که فراموش کنیم SEO فقط اقدام به خرید لینک می کند.

 

MYTH شماره 3: می توانید در جستجوگرها صرفه جویی کنید


اسطوره 3

مشتری اشتباه می کند و توسعه تجارت آنلاین را کند می کند و بودجه سئو را محدود می کند. برخی از کارآفرینان با توجه به موقعیت و ارتقاء یک محصول یا خدمات به اندازه کافی کارآمد برای ورود به بالای نتایج جستجو بدون کمک متخصص ، به سادگی از این جهت غافل می شوند. رقبا صبر نخواهند کرد تا شما برای رسیدن به گامهای جدی در جهت بهینه سازی منابع خود بالغ شوید.

ورودی کار
هر ساله ، جستجوگرها دشوارتر می شود و به طور متناوب از زرادخانه متخصصان تکنیک های منسوخ شده و الگوریتم های کار قالب خارج می شود. خرید لینک ساده دیگر معتبر نیست و بهینه سازان را با نیازها و اولویت های کاربر روبرو می کند. مطالعه دقیق در مورد پر کردن ، ردیابی تغییرات و تنظیم عملیاتی - این مسیر موفقیت است. بدون غوطه وری عمیق در موضوع پروژه ، درک مشخصات ، شرایط رقبا و USP مشتری ، به نتایج قابل توجهی نمی رسید.

برای رعایت تمام نکات ، زمان مشخصی لازم است که به هزینه ساعات کاری یک متخصص خاص تبدیل می شود. اگر می خواهید نگاهی سطحی ، نگرشی مبهم به ویرایش ها و عدم حرفه ای بودن کامل داشته باشید و این امر باعث می شود منابع شما در اسرع وقت به زیرزمین نتایج جستجو منتهی شود ، پس با خیال راحت اعلام کنید: "من آماده نیستم برای همه چیز بیش از 10،000 روبل پرداخت کنم."

تجربه هزینه دارد
"و چرا متخصصان خوب پول زیادی را می پرسند ، آیا فقط برای چند روز کار وجود دارد؟" - زیرا آنها زمان زیادی را صرف آموزش و تمرین کردند ، روی خود سرمایه گذاری کردند و پروژه های موفقی را اجرا کردند که پول را برای مشتری به ارمغان آورد. یک حرفه ای واقعی برای هر کاری آماده است ، یک مشکل وجود دارد - شما باید آن را حل کنید. چنین خصوصیاتی باید به خوبی پرداخت شود ، اما باور کنید با رویکرد صحیح به شخص و برقراری ارتباط ، همه سرمایه گذاری ها به سرعت پرداخت می شوند.

اگر نمی خواهید بیش از حداقل نرخ پرداخت کنید ، انتخاب یک متخصص ارزان و مشکوک به معنای این است که شما آگاهانه خطرات خود را به خطر می اندازید و از حمله سیستماتیک موتورهای جستجو بر روی منبع خود نمی ترسید.
ما تصمیم گرفتیم با آژانس تماس بگیریم ، اما نرخ ها شما را ترساند و شما را با یک نامه مفقود شده "t" روی علامت به دفتر کوچک فرستادید - بنابراین شما همکاری را بر اساس اصل ترجیح می دهید: "شما وانمود می کنید که پرداخت می کنید - ما وانمود می کنیم که کار می کنیم."
سرمایه گذاری در آینده
ده‌ها هزار روبل که امروز صرفه جویی شده است منجر به از دست رفتن سهم بازار و سود بالقوه میلیونها نفر در آینده نزدیک خواهد شد. اگر می خواهید رشد و توسعه پیدا کنید ، برنامه های جهانی بسازید و سالها اهداف را تعیین کنید ، باید برای این واقعیت آماده باشید که باید برای آینده پول خرج کنید. اگر تصمیم دارید از آخرین stash برای ارتقاء مشاغل خود در اینترنت استفاده کنید ، عجله نکنید و منتظر بازخورد فوری SEO باشید. بهتر است ابتدا در مورد مستقیم خریداری شده فکر کنید و تنها پس از آن به SEO نگاه کنید.

 

MYTH شماره 4: سئو با تبلیغات متنی متناسب نیست


اسطوره 4

تصور غلط رایجی که بارها از طرف همکاران و مدیران مشتری شنیده ام. مردم به اظهارات متکی هستند:

متن هیچ تاثیری در سئو ندارد.
Yandex باعث جمع آوری پول می شود ، بنابراین ، می تواند موقعیت های منابع بزرگ را به طور مصنوعی پایین بیاورد تا آنها وارد متن شوند.
در حالی که ما یکی هستیم ، شکست ناپذیر هستیم                                              
در استرداد ، درخواست های فرکانس خیلی کم نمی گیرم ، تبلیغات متنی وجود دارد. و او همیشه بالاتر است در واقع ، چندین سایت بالاتر از شما وجود دارد ، حتی اگر منابع شما در رتبه 1 قرار داشته باشد. چنین شرایطی برای یک شرکت بزرگ به معنای رهگیری ترافیک است ، بنابراین اغلب می توانید نمایش تبلیغات از جمله درخواست برند را مشاهده کنید. یعنی ما یک موقعیت را برای رقبا مسدود کردیم.

عوامل رفتاری عبارتند از: کل انتقال به سایت ، برداشتهای آن ، عمق صفحات مشاهده و سایر پارامترها. لازم است همه کانالها در نظر گرفته شود ، و نه کورکورانه روی ارگانیک ها تمرکز کنید. Yandex.Direct یکی از گزینه های کمک به موتور جستجو برای جمع آوری داده های PF برای یک منبع جوان است.

"آیا شما همیشه روی تبلیغات متنی کلیک می کنید؟ و دوستان شما هم؟ و چه کسی دارای افزونه های مسدود کننده تبلیغات است؟ برخی بر این باورند که برای کالاها یا خدمات قیمتهای تورمی وجود دارد ، برخی دیگر اساساً آنها را نادیده می گیرند. در نتیجه ، شما ترافیکی را که می تواند از طریق ارگانیک دوباره پر شود ، از دست می دهید.

شناور زندگی
و اگر ما رابطه "برداشت پول" را در نظر بگیریم - اگر به طور ناگهانی مالی تمام شود چه باید کرد؟ تماشا کن و گریه کنی؟ با ارتقاء کیفیت ، این منبع موقعیت خود را برای مدت طولانی پس از آنکه دیگر درگیر نباشد ، حفظ می کند. آیا حضور تبلیغات را عامل کافی برای موفقیت می دانید؟ اما در مورد بهینه سازی منبع ، که شامل توسعه و قابلیت استفاده آن است ، که به طور مستقیم بر تبدیل صفحات تأثیر می گذارد ، چه می توان گفت. در صورت داشتن یک وب سایت آهسته ، کج و بی اطلاع ، از Yandex.Direct چه فایده ای دارد.

و برعکس - ما فقط سئو را رها می کنیم ، زیرا زمینه گران است ، و SMM ناکارآمد است ، و غیره. اگر از قسمت TOP 20 استفاده کنید ، تبدیل ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. می توانید با استفاده از Yandex.Direct ، شکاف ها را پر کنید و اوضاع را اصلاح کنید ، و شبکه های اجتماعی - VK ، Facebook ، Instagram و دیگران در بعضی مناطق خوب کار می کنند. منبع خوبی برای نه تنها ترافیک ، بلکه پیوندها ، به علاوه تأثیر PF.

بازاریابی مدرن یک وب پیچیده است که در آن جهات مختلف از نزدیک ارتباط دارند. حجم نمایش داده های نام تجاری که بر PF سایت تأثیر می گذارد بستگی به رتبه PR شرکت دارد و بر PF سایت تأثیر می گذارد ، به نوبه خود ، تعداد پیشروها ، سپس همه چیز به معاملات تبدیل می شود و پول به ارمغان می آورد. می توان آنها را برای توسعه منابع و Direct هزینه کرد که دوباره چرخه ابدی مکانیسم تبلیغات را راه اندازی می کند.

 

MYTH شماره 5: سئو ممکن است ایده آل باشد


اسطوره 5

SEO کامل چیست: "چه موقع تمام نمایش داده شدگان در بالا؟" ، "چه موقع سایت از لحاظ فنی توسعه داده می شود ، آیا محتوا نیز بر روی تلفن ها پرواز می کند؟" ، "چه زمان ترافیک به طور پیوسته در حال رشد است؟" ، "و چه نوع ترافیکی ارگانیک یا هدفمند است؟" سوالات بیشتر از جواب وجود دارد. بیایید به ترتیب:

در صدر صدور کلیه درخواستها
خوب ، البته همه اینها 90٪ نیست. مورد 1 در 1000. خوب ، این معناشناسی شماست. سعی کنید دید سایت را با رقبا مقایسه کنید و مشخص کنید که در چه جهاتی و کدام کلیدها قرار دارید. من مطمئن هستم که مطمئناً یک فرصت و نیاز به توسعه خواهید یافت.

سایت از نظر فنی عالی است
کد معتبر ، سرعت دانلود عالی ، تمام برچسب های متا ، ویژگی ها و موارد دیگر پیکربندی شده اند - قبلاً چنین چیزی را ندیده ام. برای مثال ، بسیاری از CMS به منظور انجام پیکربندی صحیح بارگذاری JS ، به مطالعه دقیق ماژولهای فردی نیاز دارند. در این مسیر می توانید ساعت های زیادی از کار را بگذرانید. نمی خواهید با تفاوت های ظریف زحمت بکشید ، سپس قطعه قطعه شده را تجزیه و تحلیل کرده و چیدمان میکرو را در کل سایت بررسی کنید.

سایت دارای مطالب فوق العاده ای است
متون به طور مداوم کپی و سرقت می کنند - این خبری نیست. دیروز شما بی نظیر بودید و فردا دیگر نیستید. به تدریج ، کیفیت چنین متن هایی به ترتیب کاهش می یابد ، ممکن است بر موقعیت ها تأثیر بگذارد. اگر ارتباطی با پویایی منفی مشاهده کردید ، از طریق محتوا تصحیح و کار کنید. توسعه سایت ، وبلاگ نویسی و ارسال مقاله را فراموش نکنید. این یک ترافیک اضافی و یک سیگنال برای موتورهای جستجو در مورد توسعه پایدار منبع است.

ترافیک رو به رشد است و شما آرام شده اید
بازدید کننده هدف برای ما مهم است. در این جهت امکان دستیابی به گزینه 100٪ کامل غیرممکن است - تعداد عبارات کلیدی غیر حساب شده بسیار زیاد است ، الگوریتم ها تنظیم می شوند ، دید سایت پویا است. بهینه سازی منابع به گونه ای که به حداکثر عملکرد برسد - سایر منابع راهنمایی و رانندگی را تجزیه و تحلیل کرده و معانی را بر اساس یافته ها تنظیم کنید ، فاکتورهای رفتاری را با دقت مطالعه کرده و نرخ تبدیل را افزایش دهید. تغییرات مورد نیاز برای آزمایش از دست رفته ، فراموش شده یا به ثمر رسیده - و شما در حال حاضر یک شخص خارج از کشور هستید.

من فقط 4 نمونه را در نظر گرفتم ، هنگام ترکیب ، در 96٪ موارد فرنی شروع می شود. انجام شده توسط بهینه سازی فنی - ما تجزیه و تحلیل محتوا را برای الگوریتم جدید از دست دادیم. ما وقت خود را برای پیشرفت هسته فعلی نداریم - در حال حاضر برنامه هایی برای ارتقا وجود دارد ، همانطور که نتایج تجزیه و تحلیل رقبا ظاهر شد. همه درخواست ها به بالای صفحه آورده شدند - و رقبا در حال پیشرفت جهت جدید هستند. الگوریتم جدیدی بیرون آمد - بخشی از مواضع شروع به پرش کرد. حتی لوکیشن ترین سایت ها نیاز به توجه مداوم دارند.

 

MYTH 6: موفقیت در سئو فقط به بهینه ساز بستگی دارد


اسطوره 6

خوب است اگر مشتری بداند که چگونه منتظر بماند و جزئیات این روند را درک کند ، بدون اینکه یک ماه و نیم بعد از آن سؤال کند: "خوب ، مواضع پیشرو ما کجا هستند؟" ، اما فراموش می کند که در اولین مراحل ایجاد سایت با یک متخصص سئو م کند ، و اولویت را به سمت صفحات جالب با طراحی شگفت انگیز جابجا کند - ابتدا قسمت تصویری ، و بعداً در مورد پر کردن فکر خواهیم کرد.

اکنون یک حرف بلند برای همه کارآفرینان ، مدیران ، صاحبان و بازاریابان طرف مشتری وجود خواهد داشت - "بدون مشارکت و توجه شما به جزئیات ، هیچ چیز خوبی از آن حاصل نمی شود." شما نمی توانید سئو را به عنوان یک پشه آزار دهنده ماهیگیری رد کنید. اگر هنوز تصمیم دارید به پاکسازی ارتقاء جستجو قدم بگذارید ، به راهنماهای محلی گوش فرا دهید. آنها خوشحال خواهند شد که تجربه خود را در چارچوب همکاری به اشتراک بگذارند - آنها یک چک لیست تهیه می کنند ، یک وبینار یا یک کلاس کارشناسی ارشد برای مشتری ترتیب می دهند ، و به طور کلی همه کارها را برای تسهیل کار شرکت کنندگان در فرآیند انجام می دهند.

چه کسی مقصر است و چه باید کرد؟
به نظر می رسد قبل از اینکه سایت به طور کامل نگاه و کار کند ، و اکنون مشکلات و تنظیمات مداوم آغاز شده است. چه کسی مقصر است؟ درست است ، متخصص SEO. او با فرمول ها و اقدامات غیرقابل درک خود ، به دنیای شگفت انگیز هارمونی و آرامش صعود کرد ، که باید مرتباً بپردازید.

"ما هسته معنایی را انتخاب خواهیم کرد و ساختار سایت را جمع خواهیم کرد ، توصیه هایی را در مورد قابلیت استفاده و غیره آماده خواهیم کرد" - متأسفانه ، این عملکرد به راحتی با عبارت پاسخ قطع می شود: "دست نزنید ، تغییر نکنید ، فقط آن را به بالای صفحه بیاورید ، شما در مورد کار در سایت خود دارید. هیچ چیز در مورد خطاها نوشته نشده است. " چنین رویکردی محکوم به عدم موفقیت است و هر دو طرف را به اختلافات ، درگیری و دادخواهی سوق می دهد.

گسترش هرج و مرج مطالب در موضوعات مختلف در سایت ، ساختار شناور و بسیاری از کاستی های دیگر پاداش هایی است که در انتظار قهرمان است. اگر بهینه ساز پروژه را رها کند یا به یک نتیجه منفی برسد ، که با داده های اولیه کاملاً انتظار می رود ، پس با درجه بالایی از احتمال در این دسته قرار می گیرد - این انتظارات مشتری را برآورده نمی کند.

زمان سئو آسان و بی خیال سئو ، که به خرید پیوندها متکی بود و به ندرت برای بازخورد و اطلاعات بیشتر به مشتری روی می آورد ، مدت طولانی است. این پروژه با کار جامع در مورد پروژه جایگزین شد و تعامل با سایر زمینه های توسعه کسب و کار - استراتژی بازاریابی ، روابط عمومی و تبلیغات ، شبکه های اجتماعی ، تحلیلی از عوامل داخلی ، رفتار انسان در سایت ، قابلیت استفاده ، روانشناسی و غیره برقرار شد.

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها